MATIČNA ŠOLA
Dejavnost | Razred | Vsebina | Mentor |
Otroški pevski zbor Mladinski pevski zbor | 4. – 5. 6. – 9. | usposabljanje in razvijanje smisla za enoglasno muziciranje in estetsko doživljanje zborovskega petjaučenje slovenskih ljudskih pesmi in umetnih pesmi z instrumentalno spremljavosodelovanje na revijah otroških in mladinskih pevskih zborovsodelovanje na šolskih in izvenšolskih prireditvah | Eleonora Ipavec Šaver Eleonora Ipavec Šaver |
Ročne spretnosti | 4. – 5. | spoznavanje različnih ročnih spretnosti (vozlanje, šivanje …)oblikovanje z različnimi materialipriprava razstav | Onorina Milost |
Vesela šola | 4. – 5. | obravnava tem s področja kulture, estetske vzgoje, naravoslovja, tehnike, ki so objavljene v reviji Pilsodelovanje na tekmovanju v znanju Vesele šole | Mirjam Vuga |
Bralna značka | 4. – 9. | oblikovanje priporočilnih seznamov knjig pogovori o prebranih knjigah | razredničarke 4. r. 5. r, učiteljice SLJ in šolska knjižničarka |
Angleška bralna značka | 4. – 9. | branje angleških knjig z lažjo (prilagojeno) vsebino bogatenje in utrjevanje besedišča, kar pripomore k samozavestnejši komunikaciji v tujem jeziku | učiteljice angleščine |
Utrdimo angleščino 6 | 6. | ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Jasmina Mikulić |
Utrdimo angleščino 7 | 7. | ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Marina Rabzelj |
Utrdimo angleščino 8 | 8. | ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Mateja Jarc Mickovski |
Filmsko ustvarjanje po angleško | 7. | priprava scenarijasnemanje in urejanje filmčka | Jasmina Mikulić |
Utrdimo slovenščino | 6. – 7. | utrjevanje in nadgrajevanje učne snovi | Nina Rogelja |
Utrdimo matematiko | 9. | utrjevanje in nadgrajevanje učne snovi | Suzana Harej |
Vivaristika | 6. – 9. | skrb za živali v šolskem vivariju, urejanje vivarija, osnove gojenja živali in rastlin ter njihovo spoznavanje, skrb za živali med šolskimi počitnicami | Jasna Besednjak |
Naravoslovni krožek | 4., 5., 6., 7. | priprava na tekmovanje iz znanja naravoslovja – Kresnička (4., 5., 6., 7. razred)naravoslovni eksperimentidopolnjevanje, poglabljanje in razširjanje znanja naravoslovja | Martina Bratuž |
Kemijski krožek | 8. – 9. r. | poglabljanje znanja kemijepriprava na šolsko in državno tekmovanjeraziskovalno delodelavnice, ogledi | Darja Kašček |
Male sive celice | 6. – 9. r. | obravnava različnih tematskih področij ob uporabi referenčne literature in spletnih virov v okviru priprav na tekmovanje v TV-kvizu Male sive celice | Boža Peršič |
Vesela šola | 6. – 9. r. | obravnava veselošolskih tem in člankov revije PIL v okviru priprav na tekmovanje v znanju Vesele šole | Boža Peršič |
Geografski krožek | 6. – 9. r. | poglabljanje znanja s področja geografijespoznavanje osnov geografskega raziskovanja | Tanja Čutura |
Zgodovinski krožek | 6. – 9. r. | poglabljanje znanja s področja zgodovineobisk razstavreševanje kvizov, ogled filmov, spoznavanje aplikacij, ki popestrijo naše znanje zgodovine | Katjuša Batič |
Likovni krožek | 4. – 9. r. | spoznavanje različnih likovnih tehnikustvarjanje z različnimi materialisodelovanje na natečajih in razpisihrazstavljanje izdelkovanimirani film | Tanja Batistič Poljšak |
Filatelija | 4. – 9. r. | zbiranje in preučevanje poštnih znamk | zunanji mentor Vinko Troha |
Šolski bend | 6. – 9. r. | Pogoj: uspešno opravljena avdicijaučenje osnov skupinskega igranja inštrumentovnastopi na prireditvah | zunanji mentor Andraž Lasič |
Nogomet | 6. – 9. r. | priprava šolske ekipe na tekmovanja(učitelj izbere učence, ki obiskujejo interesno dejavnost) | Vasja Zajc |
Rokomet | 4. – 6. | učenje osnov igre | zunanji mentor |
Šah | 4 .– 9. | poglabljanje šahovskega znanjašahovska tekmovanja | zunanji mentor |
Dramski klub | 6. – 9. | različne improvizacijske vlogelastno izvirno krajše dramsko besedilointerpretacija in uprizoritev dramskega besedilapriprava kostumov, scene, rekvizitov | Nina Rogelja |
Fotografski krožek | 5. – 9. | osvajanje temeljnih tehničnih znanj za obvladovanje digitalnega fotoaparataprednosti in slabosti digitalne fotografije ter osnovni fotografski pojmi, ki so ključni za dobro fotografijo – računalniška obdelava digitalnih fotografij praktično delo in samostojno ustvarjanjeprojekt ob 60. obletnici šole, za katerega bomo fotografirali in snemaliprijava na razne natečajefotografiranje različnih motivov, udeležili se bomo šolskih prireditev in dejavnosti ter ustvarili edinstvene spomine na šolske dni | Nina Rogelja |
Varno v prometu | 5. | spoznavanje prometnih predpisovutrjevanje snovi za kolesarski izpit | Valentina Volk |
Jezikovne zanke, znanke in uganke | 8. | poglobljeno razumevanje in raba slovenskega jezika v različnih govornih in pisnih okoliščinah (nadgradnja znanja, osvojenega pri pouku)tehnike za izboljšanje jezikovne spretnostijezikovne raziskovalnice – jezik v praksijezikovne zanimivosti za sladokusce, stalne besedne zveze, bogastvo in čarobnost besedišča, primerjava z drugimi jeziki | Alenka Čelik |
Rač. krožek | 4. | osnove računalništva, Word in ppt | Iris Mohorič |
Učna pomoč | 4. | svetovanje in dodatna pomoč učencem z učnimi težavami. | Iris Mohorič Jana F. Bremec |
Raziskovalni krožek | 8. – 9. | usmerjati učence pri raziskovalnem delunaučiti učence, kako jasno in javno izražati svoja mnenja in predloge,naučiti učence kritičnega, inovativnega in ustvarjalnega razmišljanja,predstavitev raziskovalne naloge na tekmovanju Labirint/državnem tekmovanju | Ana K. Bučinel |
Matematični krožek | 8. – 9. | poglabljanje znanja matematikepriprava na tekmovanja | aktiv MAT |
Podjetniški krožek | 7. – 9. | krepitev ustvarjalnosti in osnove podjetnostistartup izzivpredstavitev zamisli na tekmovanju Popri | Petra Brankovič in zunanji izvajalec |
Dramsko – gledališka delavnica | 4. in 5. | usvajanje osnov nastopanja razvijanje veščin za interpretacijo dramskega besedila spoznavanje tehnik govora, obrazne mimike in telesne izraznosti improvizacija | Jana Sušanj |
Kreativno pisanje | 6.–9. | spodbujanje kreativnosti na literarnem področjutvorjenje besedil na podlagi slik, posnetkov, asociacijrazvijanje kritičnega samoizražanja, mišljenja in argumentiranjaobjavljanje v šolskem glasilusodelovanje na Cankarjevem tekmovanju in literarnih natečajihubesedovanje doživetegamedsebojno sodelovanjesamoopažanje in samoizražanje | Špela Sušanj |
PODRUŽNICA LEDINE
Dejavnost | Razred | Vsebina | Mentor |
Bralna značka | 1. – 4. | oblikovanje priporočilnih seznamov knjigpogovori o prebranih knjigah | razredničarke in šolski knjižničarki |
Angleška bralna značka | 3. | branje angleških knjig z lažjo (prilagojeno) vsebino bogatenje in utrjevanje besedišča, kar pripomore k samozavestnejši komunikaciji v tujem jeziku | učiteljica angleščine |
Eko angleščina | 3. | – ponavljanje in utrjevanje angleščine preko EKO didaktičnih iger | učiteljica angleščine |
Otroški pevski zbor | 1. – 3. | usposabljanje in razvijanje smisla za enoglasno muziciranje in estetsko doživljanje zborovskega petjaučenje slovenskih ljudskih pesmi in umetnih pesmi z instrumentalno spremljavosodelovanje na šolskih in izvenšolskih prireditvah | Keli Pintar |
Šahovski krožek | 2. – 4. | osnove šaha | zunanji mentor |
Cici Vesela šola | naročniki revije Ciciban | obravnava tem s področja kulture, estetske vzgoje, naravoslovja, tehnike, ki so objavljene v reviji Cicibansodelovanje na ciciveselošolskem dnevu | Ljubinka Popović |
Košarka | 1.–2. | navajanje na zdrav način življenja in redno ukvarjanje s športomučenje osnovnih košarkarskih elementov skozi različne zabavne igre razvoj osnovnih gibalnih in motoričnih sposobnosti | zunanji mentorji |
Namizni tenis | 1.– 4. | učenje osnov individualnega igranja namiznega tenisapriprava na tekmovanje | zunanji mentor |
Odbojka | 1.– 3. | osnove odbojke | zunanji mentor |
Rokomet | 2. – 3. | učenje osnov igre | zunanji mentorji |
Nogomet | 1. – 3. | navajanje na zdrav način preživljanje prostega časaučenje osnovnih nogometnih prvinrazvoj osnovnih motoričnih in gibalnih sposobnosti | zunanji mentor |
Plesno – akrobatska skupina | 1.– 4. | – spoznavanje elementov akrobatike, plesa in raznih dvigov, ki se povežejo v koreografijo | zunanji mentorji |