Skoči na glavno vsebino
Sedež: (05) 335 81 00, POŠ Ledine: (05) 333 29 83 o-ms.ng@guest.arnes.si

Naš naravoslovni teden se končuje.

Iz Rakovega Škocjana odpotujemo v petek, 24.3. 2023 ob 13.30. Predviden prihod v Novo Gorico je med 14.30 in 15.00.

Učenci so povedali:

V šoli v naravi nam je bilo zelo lepo. Program je bil zanimiv. Bilo je veliko za videti po jamah. Hrana je bil zelo dobra in okusna. Veliko smo se smejali. V brunarici je bilo lepo spati in prebivati. Brez telefonov je bilo lahko in smo se hitro navadili. Če bi upali, bi tu ostali še en teden.

Učitelji so bili zelo prijazni. Vse stvari, ki smo jih počeli, so bile zelo zanimive in poučne. Hrana je bila zelo dobra. Telefonov niti nismo pogrešali.

Ker se počutim tukaj lepo, nisem imel potrebe po telefonu. Dom je bil urejen in hrana je bila zelo okusna. Imeli smo se krasno.

Šola v naravi je bila zelo fajn in zabavna. Telefonov nismo pogrešali, ker smo se imeli lepo in ni bilo časa, ker smo imeli veliko dejavnosti. Kakšne dejavnosti so bile mučne in so nas utrudile, ampak smo lažje spali. Hrane je bilo veliko, tako da nismo niti pomislili na sladkarije. Učiteljice so bile fajn in med sabo smo se bolje spoznali. Imeli smo tudi prosti čas, kjer smo se lahko vsi družili na igrišču.

Imeli smo se lepo in smo v naravi uživali. Brez telefona ni bilo težko, ker smo imeli dovolj časa za prijatelje in smo pozabili na telefon. Učitelji in program so bili dobri in vsi so bili spoštljivi. 

Najbolj všeč so mi bili hrana, lokostrelstvo in veslanje. Učiteljice niso bile stroge. Brez telefonov je bilo zabavno, saj nismo imeli časa razmišljati o njih. Program je bil zelo zanimiv in poučen.

Ta teden nam je bil zelo všeč. Najbolj nam je bil všeč pohod v temi. Lepo je bilo, da smo bili nekaj časa brez telefona in sladkarij, zato smo preživeli tudi veliko več časa zunaj. Učiteljice so bile super.

Bilo nam je zelo prijetno, ker so učitelji prijazni in zelo dobra kulinarika. Nekateri izleti so bili odlični, nekateri pa malo manj. Ker so bili mučni, smo hitro zaspali.

Učenci 7.A in 7.C

Dostopnost