Skoči na glavno vsebino
Sedež: (05) 335 81 00, POŠ Ledine: (05) 333 29 83 o-ms.ng@guest.arnes.si

Zunaj že vse diši po pomladi, sonce prijetno greje in narava se prebuja. Prvi pomladni dnevi so odlični za aktivnosti v naravi.

V sklopu 60-letnice OŠ Milojke Štrukelj smo za vse vas, ki vas  srbijo pete in se želite v prostem času malo razgibati, pripravili zanimiv poučno-razvedrilni krog »Po poteh Milojke Štrukelj«.

Kolesarjenje poteka po krožni poti s postojankami, ki so povezane z Milojko Štrukelj, zgodovino naše  šole in zgodovino Nove Gorica na splošno. Ob nekaterih postojankah so postavljene table s QR kodami, pod katerimi se skrivajo podrobnejše informacije o točki, kjer se nahajate.

Potek poti:

1. Štart pred OŠ Milojke Štrukelj
  2. Spomenik Edvarda Rusjana, mimo gledališča skozi borov gozdiček do Havajev
  3. HAVAJI (QR koda – preveri, kam te poveže in izvedel bos zanimivost!) skozi Grčno v Panovec
  4. Panovec – po stezi skozi Panovec do MIP-a, prečkaš glavno cesto, levo po Ulici Vinka Vodopivca mimo kromberške cerkve.
  5. Kromberška cerkev – naprej po Ulici Vinka Vodopivca mimo Elektro Primorska do veterine, nato nadaljuješ po cesti do solkanske obvoznice, jo prečkaš in prideš v Žabji kraj.
  6. Zaviješ desno, nadaljuješ do Ulice Borisa Kalina mimo cerkve v Solkanu na solkanski plac.
  7. Zaviješ desno proti pokopališču, tu si lahko ogledaš, kaj se skriva pod QR kodo – sprehodi se po pokopališču, poišči grob, kjer počiva Milojka Štrukelj, hkrati pozdravi še Franceta Bevka ob njegovem počivališču.
  8. Pot nadaljuješ proti kotalkališču. Na kotalkališču skeniraj QR kodo za nove zanimivosti. Pot se nadaljuje mimo industrijske cone v Solkanu, kjer prečkamo državno mejo (bivši Kmečki prehod) in po solkanskem polju nadaljujemo do Trga Evrope.
  9. Železniška postaja – po Prvomajski ulici nadaljujemo pot proti Supernovi (nasproti nje je stala hiša Milojke Štrukelj).
  10. Hiša Milojke Štrukelj (QR). Po Partizanski ulici nadaljuj do POŠ Ledine.
  11. POŠ Ledine – nadaljuj po Cankarjevi ulici do OŠ Milojke Štrukelj, kjer je CILJ.

S tem krogom boš naredil približno 20 km in temeljito razgibal mišice, pljuča pa napolnil s svežim spomladanskim zrakom. Obenem boš spoznal točke v neposredni bližini tvojega doma, ki so povezane z Milojko Štrukelj, mlado pogumnico, željno sprememb, po kateri nosi ime tvoja šola.

Celoten krog je predstavljen tudi virtualno – oglej si spodnji filmček!

Veliko športnih užitkov vam želi ekipa za pripravo sklopa prireditev ob 60-letnici OŠ Milojke Štrukelj